? ??????????????Punk Collage? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (384 Ratings)??295 Grabs Today. 57930 Total Grab
s. ??????Get the Code?? ?? ????3?? ?????Queen of Hearts? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (7 Ratings)??178 Grabs Today. 9048 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Love Is Strange? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 29, 2010

kala AKU tersenyum...^_^

Aku punya waktu Waktu untuk tersenyum Leretan itu menyerbu Dan bunga ceriaku menguntum Aku cinta bahagia Senyumku tanda diri ini mempunyainya Aku cinta pada yang memberi Dan aku mati-matian tak melepaskannya pergi Namun ada juga yang membenci Hasad dan penuh dengki Suka memadamkan senyumanku ini Biar air mata yang mengganti Biar durja mencuka yang menghadiri Kenapa? Aku tidak pernah mengerti Tetapi Allah menghadiahkanku senyuman Senyum baru selepas kesuraman Aku melupakan segala duka Aku memaafkan semua Kerana bagiku bahagia tidak beriringan dengan murka Dan jiwa yang senang mengatasi segala Aku ingin terus tersenyum Biar gundah itu tiada Biar lara itu hilang Yang ada hanya gembira Dan juga makhluk yang bernama bahagia

0 comments: